Els tallers duts a terme el Dimecres 14 de Maig de 17:30 a 19:30h.
 

Organització i desenvolupament de comunitats d'aprenentatge professional.
 Tallerista: Federico Malpica Basurto (Instituto Escalae)
 Continguts:
 Sistemes de qualitat des de la perspectiva sistèmica
 Determinació d'indicadors de qualitat
 Acompanyament del desenvolupament professional
 Presentació de protocols per a l'organització i desenvolupament de comunitats d'aprenentatge professional.

Veure més
Pràctica reflexiva. Aprendre de la pràctica professional.
 Talleristes: Àngels Domingo i Mª Victoria Gómez (Plataforma internacional de Pràctica Reflexiva)
 Continguts:
 La pràctica reflexiva com a metodologia professionalitzadora.
 Aprenentatge experiencial: aprendre de la pràctica
 Models per a organitzacions que aprenen:
 Model ATOM: indagar en la pròpia pràctica professional.
 Mètode R5 i MëtodoR4: millorar la pràctica professional.


Veure més
Vull innovar: ¡crearé un curs MOOC!
 Talleristes: Erika Constantino (UAB) i Francesca Galera (UAB)
 Continguts:
 MOOC’s a la Universitat Autònoma de Barcelona
 Visió global d'un curs MOOC
 Creació de  continguts:
   Èxit d'un vídeo: consells per a no morir en l'intent
   Procés de gravació: quan? amb què? com?
 Una nova fórmula de comunicació:
   Què són els hangouts?
  Com utilitzar-los per afegir valor al curs?
   Són útils per als alumnes?

Veure més

Desenvolupant organitzacions creatives: reptes i oportunitats
Talleristes: Joan Boada Grau (U. RiV, CRAMC) i Raúl de Diego Vallejo (U. Valladolid)
Continguts:
Pràctiques Directives i Creativitat.
Percepcions de l’Empleat i Creativitat.
Potencial Creatiu de l’Empleat.
Creativitat practicada.

Veure més

Els seminaris de pràctica reflexiva i el desenvolupament de competències en el pràcticum de Pedagogia de la Universitat de Barcelona
Talleristes: Assumpta Aneas Álvarez (UB)
Continguts:
La pràctica reflexiva com a seminari de les pràctiques externes de grau.
El desenvolupament del professorat mitjançant processos col•laboratius.
Entorns d’aprenentatge presencials i virtuals.
Aprenentatges, satisfacció i potencial didàctic de l’estratègia.

Veure més

Implantació del Quality Agreement. Experiències en el Grup SEAT
Talleristes: Joaquin Juan Torres Lacambra i María García Martín (SEAT)
Continguts:
Què és l’Acord de Qualitat?
Quins són els objectius de l’Acord de Qualitat?
L’Acord de Qualitat a la pràctica
Desenvolupament de l’Acord de Qualitat
Tendències en la gestió de l’Acord de Qualitat

Veure més

La gestió de l’aprenentatge i la millora de les organitzacions
Talleristes: Joaquim Carbonell i Ferret de Querol (Neos)
Continguts:
El model de gestió de l’aprenentatge

Les eines de gestió de l’aprenentatge
L’aplicació pràctica del model de gestió de l’aprenentatge
  Redacció dels objectius de l’aprenentatge associats a un projecte.
  L’avaluació dels coneixements previs.
  Planificació de l’aprenentatge formal: l’ús de les eines.

  Entorns i eines per l’aprenentatge informal

Veure més

Aprenonline: Actituds i pràctiques associades a l’aprenentatge virtual
Talleristes: Raúl de Diego Vallejo (U. Valladolid) i Joan Boada Grau (U. RiV, CRAMC)
Continguts:
L’e-learning i l’educació.
La plataforma aprenonline: el per què d’un campus.
El poder del tutor.
Avaluació de l’aprenentatge online.

L’e-learning 2.0.

Veure més

L’impuls del Capital Humà dels joves estudiants universitaris en la societat del coneixement
Talleristes: Teresita de Jesús Méndez Rebolledo (UB)
Continguts:
La gestió del coneixement col·lectiu: el model de tres etapes.
  Primera etapa: El coneixement explícit.
  Segona etapa: Potenciar el capital humà i les competències.

  Tercera etapa: El panorama de la societat del coneixement com a incubadora de talents.

Veure més


Els dispositius mòbils com elements de foment de l’aprenentatge formal i informal i la creació i gestió del coneixement
Talleristes: José Maria Silva Galán (UAB i Departament d’Ensenyament)
Continguts:
Els dispositius mòbils: tipus.
Les aplicacions dels dispositius mòbils.
Classificació d’aplicacions per utilitzar en l’àmbit de l’organització.
Exemples pràctics

Veure més